Roemenie - Reisverslagen van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu Roemenie - Reisverslagen van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu

Roemenie

Voor mijn opleiding IBL ga ik 6 maanden studeren in Cluj-Napoca. Dit wordt hopelijk weer een onvergetelijke ervaring. Cluj-Napoca staat bekend als een studentenstad. De school waar ik ga studeren, Babes-Bolyai University is ook de grootste universiteit van Roemenië! De eerste maand (september) zal ik een EILC gaan doen, dit is een intensive language course > Roemeens. Tijdens deze cursus zijn er verschillende activiteiten voor de Erasmus leerlingen en leer je de taal en de cultuur kennen. Eind september beginnen de echte lessen. Ik ben erg benieuwd naar deze nieuwe ervaring, die 28 augustus gaat beginnen.

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2014

Boekarest, ski trip (Laatste week)

01 Februari 2014

Bezoek, Parties, Janis loveeee

15 Januari 2014

Nederland en terugkomst Roemenie ^^

15 December 2013

Laatste verslag van 'dit jaar' (Maramures en meer)

27 November 2013

Avonturen ^^
Liseth

Actief sinds 13 Nov. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6409

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 28 Februari 2014

Roemenie

01 Februari 2010 - 01 Augustus 2010

Barcelona stage??

Landen bezocht: