Roemenië, preparing - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu Roemenië, preparing - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu

Roemenië, preparing

Blijf op de hoogte en volg Liseth

11 Augustus 2013 | Roemenië, Cluj-Napoca

Druk bezig met de voorbereidingen! Vaccinaties gehad, reis is geboekt, creditcard is aangevraagd.. Nu nog de laatste dingen regelen en natuurlijk nog even genieten van mijn lieve vrienden hier ^^

6 maanden studeren in een andere stad.. Toch weer een hele nieuwe ervaring dan mijn vorige stage ervaringen in het buitenland, maar ik heb er zin in!
Nieuwe mensen ontmoeten, genieten van een andere cultuur, je krijgt er niet altijd de kans voor, dus ik ben blij dat ik hier wel voor kan kiezen.

Nog even en dan is het zover...
28 augustus vlieg ik vanaf Eindhoven naar Cluj-Napoca, hier zal ik 1 dag in een hostel verblijven en vanaf 29 augustus slaap ik op de campus.
2 september begint de EILC, dit is een taalcursus speciaal voor de Erasmus studenten. Hier leer je dus gelijk de andere 'buitenlandse' studenten kennen :)

Het eerste echte reisverslag zal erop komen zodra ik in Cluj gearriveerd ben ^^ Dus tot dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liseth

Actief sinds 13 Nov. 2009
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 6427

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 28 Februari 2014

Roemenie

01 Februari 2010 - 01 Augustus 2010

Barcelona stage??

Landen bezocht: