Bezoek, Parties, Janis loveeee - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu Bezoek, Parties, Janis loveeee - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu

Bezoek, Parties, Janis loveeee

Blijf op de hoogte en volg Liseth

01 Februari 2014 | Roemenië, Cluj-Napoca

Bonjourrrr

Zoals ik in het vorige verslag al zei waren Jos, Chantal, Martijn en Justin aangekomen in Cluj voor een week (15-22 jan)
We hebben eigenlijk de hele week gefeest ^^ We waren een beetje de vaste gezichten van Janis aan het worden. Chantal en ik mochten zelfs een keertje in het gesloten gedeelte een shotje drinken met een paar medewerkers xD Dus dat is wel grappig, want het voelt echt een beetje als het Vliegende Paard, je kent de meeste medewerkers en je kan heerlijk feesten. Vrijdag 17 januari vierden we de verjaardag van Marta (pools), Paco en Pablo (Spaans), eerst gingen we in hasdeu indrinken en zoals altijd maakten we misschien weer iets te veel herrie met z'n allen.. Dus kwam de politie natuurlijk ook weer rond half 12 xD Daarna gingen de mensen naar club midi, maar ik ging met chantey en de jongens naar janis.. Had namelijk niet zoveel zin in midi, dit bleek uiteindelijk een hele goede keuze.. want sommige mensen kwamen terug uit midi omdat het daar niks aan was. Dus hadden we uiteindelijk nog een groot feest in janis.
Zondag 19 januari gingen we bowlen, de jongens met hun Roemeense chickies en dan chantal en ik :) Het was erg gezellig, en het ging nog best goed :D

Maandag 20 januari had ik eerst een examen, waar ik weer een 10 voor had gehaald.. goh het wordt beetje standaard hier :P En in de avond gingen we eerst naar janis voor warm-up en toen naar caro en toen weer janis. Het was jammer genoeg de tweede keer wel erg rustig in Janis, dus ben ik wat eerder naar huis gegaan.

Woensdag was de dag dat ze weer naar huis gingen, eerst hebben chantey en ik nog beetje door cluj gelopen en daarna hebben Lorre en ik ze uitgezwaaid. Het was een mooie week!

Donderdag gingen Ola en ik naar Janis om Nerea te zoeken, die was er eerst nog niet dus hebben wij gezellig gekletst en toen kwamen Nerea en Eduardo ook. Hierna zijn we naar Caro geweest voor de tequila en bier voor 2 lei party en daarna zoals gewoonlijk weer in Janis beland. Was ook weer een mooie avond. Vrijdag heb ik nog een examen gemaakt, deze hoefde ik niet meer te maken omdat ik al genoeg punten had maar ik ging mee voor Linda en had uiteindelijk ook nog een 8.. Ach ik vind prima ^^ Verder ging ik weer bowlen bij leul (bij club bamboo), samen met Arne, Paco, Ola, Marta en Lars. Zaterdag zijn we ook uit geweest in euphoria. Ik vind euphoria persoonlijk echt helemaal niks.. maar voor een keertje en even is het wel prima. Zondag hebben we een sneeuwbal gevecht gehad. Eerst waren het Carlos Saco, David, Ragnhild en ik en daarna kwamen er nog andere mensen bij. Het was super tof, al waren we op het einde echt allemaal sneeuwpoppetjes. Daarna ben ik nog met Ola en een paar Turkse mensen naar de heuvel gelopen en gingen we ervan af glijden. Om te blijven staan is nog best lastig xD Maar het was een mooie avond.

Maandag kwam Paco om 11 uur mijn kamer in, dat ik mee moest voetballen om 12uur.. Ik dacht ach ja waarom ook niet ^^ Dus heb ik met de jongens gevoetbald :D Ik zat in het team samen met Ronny, Paco, Gonzalo en Antoine. In het andere team speelden Hoa, Carlos, David, Antonio en Miguel Parejo :) Ik ben dan wel niet de beste van het team, maar wij hebben gewonnen :D Was weer mooi sportief ochtendje.. In de avond gingen we nog uit, en toen hoorde ik Ronny tegen Antonio zeggen dat ze wel een beetje hard aan het spelen waren vooral tegen mij.. Ik dacht ach joh word je hard van. En toen kreeg ik een mooi compliment van Ronny, dat hij mij altijd wel in zijn team wilde hebben omdat ik er wel echt voor ga en met mijn hart speel. Dat vond ik wel mooi om te horen!

Woensdag ging ik met Linda naar Leul (ook van bowlen) om spelletjes te doen. Zo gingen we 'auto en motor rijden', en een voetbalspel en nog een ander spel. Was echt vet grappig, en ik won elke keer ^^ Haha, even leedvermaak en het kind naar boven halen. Daarna gingen we nog een drankje doen in Janis en toen rond 11 gingen we weer naar huis :)
Donderdag had ik om 22.00 afgesproken in Janis met Linda voor de warm-up hours en daar kwamen we ook James, Selman, Miguel en Kauldi tegen. Daar zijn we gebleven tot 23.30 en toen nog even richting Caro voor het caro happy hour uurtje :P en toen ben ik met Gonzalo, Alfonso en 2 van zijn vrienden naar een bar geweest voor een drankje en daarna gingen we richting Janis waar we onderweg Maria (Duits meisje) tegen kwamen en in Janis waren ook de Portugezen en een ander Spaans groepje, dus weer lekker gedanst en rond 5 ging ik weer naar huis. Vrijdag heb ik niet veel gedaan, we hebben alleen in Arne's kamer gezeten waar de anderen aan het indrinken waren.. dus iedereen was weer lekker van de kaart (ik niet hoor ;) )

Vandaag zou ik met Ines in de ochtend naar de vlooienmarkt gaan, maar Ines was nog lekker aan het slapen dus dan maar niet. In de middag hebben we met een groepje bij Indigo geluncht en daarna ben ik snel naar school gegaan om mijn cijfer van change management in mijn studentenkaart te zetten. De rest was alvast bezig met een voetbal indrink spel en ik ga daar nu ook leuk bij zitten. Om 21.00 vertrekken ik en Linda vanuit Hasdeu naar Fany > autogara om daar om 22.00 de bus naar Boekarest te nemen. Heb er zin in!

La revedere <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liseth

Actief sinds 13 Nov. 2009
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 6408

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 28 Februari 2014

Roemenie

01 Februari 2010 - 01 Augustus 2010

Barcelona stage??

Landen bezocht: