Ziek zijn hangt in de lucht.. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu Ziek zijn hangt in de lucht.. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu

Ziek zijn hangt in de lucht..

Blijf op de hoogte en volg Liseth

18 September 2013 | Roemenië, Cluj-Napoca

Hallo allemaal!!

Aangezien ik morgen een weekend met een groep (19 mensen) naar Boedapest/ Ljubljana ga, schrijf ik nu gelijk maar even een reisverslag van de afgelopen week.

De afgelopen week was bijna iedereen ziek, op een paar na (onder andere ik) Ik was dan wel een beetje verkouden, maar andere mensen hadden koorts, geen stem meer omdat ze zo erg verkouden waren en 1 had zelfs een zware longinfectie 'iets' opgelopen. In ieder geval veel medicijnen in de buurt :P

Zoals ik al in mijn vorige verslag had verteld, was er zaterdag een multicultural evening. Ik ben daar naar toegegaan met de wentelteefjes. Het was erg leuk om alle presentaties te zien en om verschillende gerechten te proeven. Daarna zijn David, Kauldi, Alvaro, Nerea, Magda, Regina en ik nog naar een rave party geweest. Laat ik het kort samenvatten, het was in de bossen en je had een geweldig uitzicht vanaf de berg. Maar de mensen waren niet echt mijn type, tenzij je van solo, niet helemaal op deze wereld mensen houdt. Ik ben daar dan ook iets eerder weggegaan, want ik wilde nog naar een feest in het stadium. Wat uiteindelijk ook niet meer echt mogelijk was, want was zeiknat geregend en voordat je een keer een taxi had gevonden, was je ook al weer een uur verder. Maar het was wel een tof dagje om een keer mee te maken.

Zondag heb ik eerst naar voetbal gekeken van de Spanjaarden tegen het gemixte team (Turken/ Duitsers), daar een paar leuke foto's gemaakt en toen was het alweer tijd voor de volgende voetbalwedstrijd. We gingen namelijk met een groep naar FC Universitatea Cluj - CFR Cluj. Was een erg mooie sfeer, maar heb wel is betere wedstrijden gezien. ;)

Maandag eerst natuurlijk weer EILC, en daarna maar is wat bijgeslapen.. Love Siesta <3 In de avond wat rondgelopen door het centrum van Cluj met Nerea en toen had een groepje Spanjaarden een poker night, dus heb daar nog even toegekeken.

Dinsdag hadden wij een meeting voor de trip van dit weekend. Ik denk dat het echt super wordt! We vertrekken dus donderdagmiddag 14.30, en komen maandag laat in de middag/ begin avond terug. Eerst Boedapest en dan Ljubljana ^^ En in Ljubljana naar een basketbalwedstrijd Slovenië - Spanje :) Maar hier zal ik allemaal over vertellen na de trip. Oja.. we gaan met 3 auto's, dus dat zal ook nog een avontuur worden, aangezien de mensen hier niet kunnen rijden (a)

Vandaag, na de EILC, hadden wij weer een activiteit, je kon namelijk religieuze schilderingen maken op glas. Ik heb Adam & Eva getekend, en na deze 6 maanden zal ik het aan mijn moeder geven :P

Morgen eerst maar even naar de Roemeense cursus, want ik ga nu natuurlijk 2 dagen missen door die trip ^^ Maar de reis/ het avontuur is het waard!

Tot snel,
Liefs Liseth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liseth

Actief sinds 13 Nov. 2009
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 6422

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 28 Februari 2014

Roemenie

01 Februari 2010 - 01 Augustus 2010

Barcelona stage??

Landen bezocht: