Chantey hier - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu Chantey hier - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu

Chantey hier

Blijf op de hoogte en volg Liseth

15 November 2013 | Roemenië, Cluj-Napoca

Ben ik weeeeer!!

Wat heb ik de afgelopen 2 weken gedaan..
Donderdag 31 okt. hebben we Halloween gevierd, eerst is een grote groep naar Euphoria geweest en rond 3 ben ik richting Janis gegaan, waar andere vrienden van mij waren. Hier heb ik echt een super toffe avond gehad! Vrijdag heb ik Linda geholpen met verhuizen, want die heeft nu een flat samen met Amparo en Maria. Zaterdag zijn we weer uit geweest in Club Bamboo, dat is weer totaal anders.. Het is een geweldige grote club, maar de muziek valt af en toe wat tegen. Verder heb je daar ook dansers, die de club vermaken (mannen en vrouwen die vaak schaars gekleed zijn xD). Zondag heb ik gegeten met Rosa, Miguel en Alejandro en een deal gemaakt dat we later voor elkaar gaan koken. Woensdag 6 november hebben ze dan ook voor mij gekookt ^^ Het was heerlijk! Hierna heb ik Chantal opgehaald, die om 23.00 aankwam. (vliegveld)

Donderdag hebben we naar het Belvedere hotel gelopen, dat is op de top van de berg met een mooi uitzicht over Cluj! In de avond gingen we eerst naar een voetbalmatch met een grote groep Erasmus studenten > C.S. Pandurii tegen ACF Florentina, waar wij helemaal uit onze dak gingen bij het zien van het eerste doelpunt! Wat een geweldig doelpunt van Eric de Oliveira! De wedstrijd bleef verder ook erg spannend en uiteindelijk won ACF. Hierna gingen wij uit, en het was echt geweldig! Dit was één van de tofste avonden! Veel shots on fire en gewoon heerlijk gedanst.
Die dag erna had ik om 9.30 het examen van Strategic Management. Ik zag er dan een beetje beroerd uit en had het gevoel dat ik het slecht gemaakt had, maar uiteindelijk had ik een 9. Ik denk dat de leraar bij iedereen een goede bui had, want we hadden hoge cijfers terwijl wij het niet perfect gemaakt hadden. Maargoed, wij klagen niet :P
Zaterdag zijn Chantal en ik eerst naar Botanical Garden gegaan, en daarna gingen we naar Iulius Mall. Hier gingen wij een ijsje eten en kwamen toen toevallig Miguel, Alejandro en Mamen tegen. Toen vroegen ze of Chantal en ik meegingen naar de film. We stonden lang stil voor de bios om te denken naar welke film we wilden. Uiteindelijk zijn we naar Thor: the dark world (2de film) geweest en het was erg tof!.
Zondag hebben we vrij weinig gedaan, beetje rondgelopen door Cluj.

Maandag 11/11 was er Polish Independance Day, de poolse meiden hadden toen eten klaargemaakt en we hebben een glaasje Vodka-Appelsap gedronken met elkaar. Het was erg lekker en gezellig met zn allen. Daarna zijn we nog uit geweest. Ik was behoorlijk ver heen, eerst gingen wij met de groep naar Janis (vlakbij Hasdeu) en daar ben ik toen even van de trap gevallen, aangezien het een rare trap was xD Verder zijn we daarna nog naar Club Caro geweest. Dinsdag had ik een lange dag op school en woensdag zijn Chantal en ik eerst naar Polus Center geweest en daar hebben we even wat grappige foto's gemaakt in het foto-hokje. Daarna nog gelopen door Central Park en toen richting Iulius Mall, om nog wat dingen te kopen. Hierna heb ik Chantal weer terug gebracht naar het vliegveld, en haar uitgezwaaid.
Donderdag 14/11 hadden Arne, Lars en ik de presentatie voor Emotional and Interpersonal Intelligence, wat wel goed ging :) en heb ik alvast een essay geschreven voor conflict management aangezien ik het weekend weg ben.

Vandaag zal ik nog even leren voor het examen van maandag en om 18.30 vertrekken we weer voor een avontuur richting de bergen. Rondtrekken in de bergen, Pendulum Jump en nog veel meer....
Heb er zin in!

La revedere ^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liseth

Actief sinds 13 Nov. 2009
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 6411

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 28 Februari 2014

Roemenie

01 Februari 2010 - 01 Augustus 2010

Barcelona stage??

Landen bezocht: