EILC voorbij - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu EILC voorbij - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Liseth Breidenbach - WaarBenJij.nu

EILC voorbij

Blijf op de hoogte en volg Liseth

30 September 2013 | Roemenië, Cluj-Napoca

Woensdag en donderdag (25/26 sep) heb ik vooral geslapen en geleerd. Woensdag gingen Nerea en ik in een bar zitten, om het één en ander door te nemen en donderdag ging ik met de Duitsers in de keuken leren.

Vrijdag hadden wij namelijk de toets. 9 uur moesten wij aanwezig zijn, en daar hadden wij eerst de schriftelijke toets. Deze was wel makkelijk te doen. Om 11.10 moesten wij terugkomen voor de mondeling. En het ging in groepjes. Ik zat samen met Emine, Justina, Linda, Ragnhild & Micha :) Eerst moest je wat over jezelf vertellen en daarna een discussie houden over een plaatje wat je voor je kreeg. Linda en ik deden samen de discussie, en wij kregen een plaatje met 'het strand'. Hier hebben wij een leuk verhaaltje op verzonnen en het ging in ieder geval wel redelijk. Om 3 uur moest iedereen zich verzamelen in het hoofdgebouw, om het certificaat in ontvangst te nemen. Vanaf volgende week kun je evt. vragen naar het cijfer, en ik wil het cijfer (als voldoende is xD) wel weten, om de 5 ec's te krijgen :)

Het weekend was natuurlijk een feestweekend, want nu moesten wij het wel vieren dat de EILC was afgelopen. Vrijdag Janis, Zaterdag flat party (Carlos, Gonzalo & Regina), waar natuurlijk ook weer politie bij kwam kijken haha! Maar de politie was aardig, en gaf ons geen boete maar verzocht ons wel vriendelijk om nu de nacht door te brengen in een club. Dus wij de spullen pakken en richting Janis.
Zondag grote hangover, dus bijna hele dag lekker in bed gelegen (gelukkig was het weer ook bagger). 5 uur ging ik met een groepje Spanjaarden naar de flat, om daar even te kletsen en toen met allen, rond 20.30, naar het concert op het plein (piata unirii) en daar hebben wij gewacht tot het nummer die wij allemaal mee kunnen zingen (het refrein dan) van Vama - Perfect fără tine! ^^

Vandaag een beetje door het centrum gelopen en naar Kaufland om wat boodschappen te doen. Morgen moet ik 10 uur op school zijn, en dan zie ik wel wat ik daar allemaal moet doen. Ben benieuwd!

Liefs xx

p.s. 1 nadeel aan het weekend, ik dacht vaak aan het IT-kamp van Boreas. Ik had er graag bij willen zijn, maar de toets/certificaat (vrijdag) was belangrijker.. Hopelijk kan ik er volgend jaar wel bij zijn om de nieuwe leden/ feuten te pesten ^^ hihi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liseth

Actief sinds 13 Nov. 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 6424

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 28 Februari 2014

Roemenie

01 Februari 2010 - 01 Augustus 2010

Barcelona stage??

Landen bezocht: